Z badań wynika, że ponad 80 % Polaków szuka prezentów w sieci. Serwis FaniMani.pl umożliwia podczas zakupów online wspierać za darmo wybraną przez siebie organizację społeczną oraz korzystać z promocji i specjalnych rabatów.
Jak podaje raport instytutu GfK „Plany na świąteczne zakupy” 43% ankietowanych osób świąteczne prezenty zaczęło kupować w listopadzie. Z kolei analiza zachowania polskich konsumentów w wyszukiwarce Google pokazuje, że ponad 20% rodaków dokonuje pierwszych świątecznych zakupów na trzy miesiące przed Bożym Narodzeniem (raport IPSOS i Google).
Serwis FaniMani.pl współpracuje z ponad 800 sklepami internetowymi i 2600 organizacjami społecznymi działającymi zarówno lokalnie, jak i w skali ogólnopolskiej. Robiąc zakupy w sieci konsument może wejść do danego sklepu (w którym zamierza dokonać zakupu) przez stronę FaniMani.pl i wskazać cel, który chce wesprzeć. Od każdej takiej transakcji wybrana organizacja społeczna otrzymuje darowiznę w wysokości kilku procent wartości zrobionych zakupów. Wspierając różne cele konsumenci nie wydają więcej – pieniądze, które trafiają do organizacji, pochodzą z budżetów marketingowych sklepów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS