Z kartki w linie wyłania się zarys banana, gruszki oraz pałki kurczaka. Jest to efekt złudzenia optycznego, które w tej kampanii iluzję obraca w fakt. Przyczyną tej błędnej percepcji jest głód.
Agencja Draft FCB z Kapsztadu zrealizowała trzy kreacje z hasłem: „It’s all they can think about” („To wszystko o czym mogą one myśleć”); proste w formie, mocne w przekazie zwracają uwagę na sytuację niedożywionych dzieci, bowiem 3 na 4 dzieci w południowoafrykańskiej prowincji Western Cape przychodzi do szkoły głodne.
Nadawcą kampanii jest Peninsula School Feeding Association (PSFA) organizacja, która od ponad 55 lat dostarcza posiłki dzieciom ze szkół podstawowych, średnich i specjalnych w prowincji Western Cape. Celem kampanii jest zachęcenie potencjalnych ofiarodawców do wsparcia finansowego programu dożywiania dzieci, aby te mogły skupić się na nauce.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy