Z kartki w linie wyłania się zarys banana, gruszki oraz pałki kurczaka. Jest to efekt złudzenia optycznego, które w tej kampanii iluzję obraca w fakt. Przyczyną tej błędnej percepcji jest głód.
Agencja Draft FCB z Kapsztadu zrealizowała trzy kreacje z hasłem: „It’s all they can think about” („To wszystko o czym mogą one myśleć”); proste w formie, mocne w przekazie zwracają uwagę na sytuację niedożywionych dzieci, bowiem 3 na 4 dzieci w południowoafrykańskiej prowincji Western Cape przychodzi do szkoły głodne.
Nadawcą kampanii jest Peninsula School Feeding Association (PSFA) organizacja, która od ponad 55 lat dostarcza posiłki dzieciom ze szkół podstawowych, średnich i specjalnych w prowincji Western Cape. Celem kampanii jest zachęcenie potencjalnych ofiarodawców do wsparcia finansowego programu dożywiania dzieci, aby te mogły skupić się na nauce.
Anna Pieczykolan
zobacz także
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…
-
21.10.2025Kreacje / printy
Odłączeni
-
21.10.2025Kreacje / printy
Kula śniegowa



