Z kartki w linie wyłania się zarys banana, gruszki oraz pałki kurczaka. Jest to efekt złudzenia optycznego, które w tej kampanii iluzję obraca w fakt. Przyczyną tej błędnej percepcji jest głód.
Agencja Draft FCB z Kapsztadu zrealizowała trzy kreacje z hasłem: „It’s all they can think about” („To wszystko o czym mogą one myśleć”); proste w formie, mocne w przekazie zwracają uwagę na sytuację niedożywionych dzieci, bowiem 3 na 4 dzieci w południowoafrykańskiej prowincji Western Cape przychodzi do szkoły głodne.
Nadawcą kampanii jest Peninsula School Feeding Association (PSFA) organizacja, która od ponad 55 lat dostarcza posiłki dzieciom ze szkół podstawowych, średnich i specjalnych w prowincji Western Cape. Celem kampanii jest zachęcenie potencjalnych ofiarodawców do wsparcia finansowego programu dożywiania dzieci, aby te mogły skupić się na nauce.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz