Był penis w wersji kreskówkowo – przygodowej, a teraz penis grozy. Reklama z trupio białym fallusem z językiem węża rozpowszechniane były w barowych i klubowych damskich toaletach, a także w tych dla panów w lokalach gejowskich. Nadawcą tej kampanii jest AIDES, a jej twórcy z TBWA\Paris otrzymali za nią Brązowego Lwa w Cannes w 2002 roku. Na jej potrzeby przygotowano także kreację skierowaną do heteroseksualnych mężczyzn przedstawiającą damskie łono z przystrzyżonymi w kształt trumny włosami łonowymi.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu