Był penis w wersji kreskówkowo – przygodowej, a teraz penis grozy. Reklama z trupio białym fallusem z językiem węża rozpowszechniane były w barowych i klubowych damskich toaletach, a także w tych dla panów w lokalach gejowskich. Nadawcą tej kampanii jest AIDES, a jej twórcy z TBWA\Paris otrzymali za nią Brązowego Lwa w Cannes w 2002 roku. Na jej potrzeby przygotowano także kreację skierowaną do heteroseksualnych mężczyzn przedstawiającą damskie łono z przystrzyżonymi w kształt trumny włosami łonowymi.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

