logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
29.05.2023
Tematy: Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze



Wraz z nadejściem wiosny rozkwitła oferta kulturalna kawiarni Green Caffè Nero. Zainteresuje ona przede wszystkim zapalonych rowerzystów, wielbicieli spacerów po Warszawie oraz, w Dniu Dziecka, najmłodszych z Warszawy i Wrocławia. Warszawskie kawiarnie kontynuują cykl spacerów #zKawąPoWarszawie i ruszają z nową inicjatywą, #zKawąNaRowerze. To seria aktywności rowerowych, np. wspólne wycieczki rowerowe z przewodnikiem różnymi trasami stolicy, startujące z lokalu na warszawskich Bulwarach Wiślanych. 

Stałym bywalcom Green Caffè Nero dobrze znane jest cykliczne wydarzenie #zKawąPoWarszawie, prowadzone przez certyfikowanych przewodników i gości specjalnych. Pierwsze warszawskie spacery w tym roku już za nami. Pisarka Agata Tuszyńska przeszła razem z uczestnikami pierwszego spaceru śladami swojej rodziny w Gettcie Warszawskim, natomiast podczas spaceru ulicą Piękną spacerowicze podziwiali majstersztyk planistyczny rekonstrukcji Śródmieścia po wojnie.

Wycieczki #zKawąPoWarszawie będą odbywać się co dwa tygodnie, przez cały sezon, aż do późnej jesieni. Za każdym razem wyruszą z innej kawiarni. Kolejny spacer, zaplanowany na 3 czerwca, przejdzie od ul. Puławskiej w stronę parku Morskie Oko, a spacer, która odbędzie się 21 lipca uczci obchody urodzin Pałacu Kultury i Nauki. Wrześniowy spacer, przewidziany na 3 września, będzie z kolei włączony w obchody Festiwalu Warszawa Singera.

image by Roman Bozhko on Unsplash

− Kultura rowerowa jest w Polsce niezwykle rozwinięta – mówi Ewelina Karpińska, head of Brand & Marketing Green Caffè Nero. – „Coffee ride” to nowa formuła spotkań dla rowerzystów, którą inicjujemy w Green Caffè Nero przy Bulwarach nad Wisłą w Warszawie, pod nazwą #zKawąNaRowerze. Przyjemna rekreacyjna wycieczka rowerowa może być połączona z nawiązywaniem kontaktów i piciem dobrej kawy. W Green Caffè Nero idziemy o krok dalej – nie tylko proponujemy wypad z domu po ulubioną kawę – ale także inne aktywności, takie jak zrobienie autorskiego nadruku na koszulce rowerowej czy wzięcie udziału w rowerowej grze miejskiej.

Przy kawiarni na warszawskich Bulwarach już można oglądać wystawę „Warszawskie welodromy”. Zawisła ona w samoobsługowym warsztacie rowerowym utworzonym przy lokalu, z którego można korzystać bezpłatnie. Natomiast 15 czerwca w kawiarni Green Caffè Nero Bulwary, w godzinach 18:00-21:00, odbędzie się warsztat sitograficzny pod nazwą  „Sito na żywo”. Każdy uczestnik, który przyniesie koszulkę z naturalnego materiału, będzie mógł stworzyć na niej własny sitodruk z rowerową grafiką.

Green Caffè Nero pamięta również o najmłodszych. Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka kawiarnie w Warszawie przy ul. KEN, Al. Rzeczypospolitej, na Skoroszach, przy ul. Jana Kazimierza oraz przy ul. Konstruktorskiej, a także kawiarnia Tutti Frutti przy pl. Kościuszki we Wrocławiu, w godzinach 11:00-15:00, będą gościć rodziny i zapraszać do wspólnej zabawy z animatorem. W planie są m.in. warkoczyki, bańki oraz warsztaty plastyczne.

Harmonogram nadchodzących wydarzeń warto śledzić na facebookowym profilu kawiarni Green Caffè Nero.

dzieci zdrowie kultura Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji aktywność ruchowa rowery Green Caffè Nero aktywność fizyczna spacer spacerowanie


Nazwa wydarzenia:
Green Caffè Nero rusza z kolejnymi inicjatywami kulturalnymi
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Green Caffè Nero
Hasło kampani:
#zKawąPoWarszawie #zKawąNaRowerze





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek