logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  08.11.2013

Grafitti z jedną piersią

Your browser does not support the video tag.


Przechodząc przez ruchliwe ulice São Paulo, nie sposób nie zauważyć licznych graffiti. Niektóre z nich wyraźnie się wyróżniają. Na rysunkach nagich kobiet, za zgodą artystów, naklejono kawałek papieru. W ten sposób kobieta ma tylko jedną pierś, a zamiast drugiej pojawiła się charakterystyczna blizna po zabiegu mastektomii. Obok widać napis: „Qualquer mulher pode ser vítima do câncer de mama” ("Każda kobieta może stać się ofiarą raka piersi").

Oprócz promowania profilaktyki i wczesnego wykrywania tej choroby, kampania pokazuje również, że konieczność amputacji piersi nie oznacza utraty kobiecości. Blizna w miejscu piersi nie oznacza porażki, ale zwycięstwo. Jako że graffiti może dotrzeć do większości grup społecznych, pomysłodawcy chcieli zwrócić uwagę nie tylko kobiet, ale i mężczyzn, którzy mogą pomóc w diagnozie i ewentualnym leczeniu raka piersi m.in. dając swoje wsparcie. Mimo że jest to akcja uliczna, kampania uzyskała duże zainteresowanie i popularność także na portalach społecznościowych.

Kampania została zorganizowana przez A.C. Camargo Cancer Center, jedna z największych organizacji zajmujących się onkologią w Ameryce Łacińskiej. Oprócz leczenia, centrum zajmuje się licznymi badaniami naukowymi oraz edukacją w zakresie szerzenia świadomości społeczeństwa o zagrożeniach związanymi z nowotworami i ich zapobieganiu.

Agnieszka Kliks


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The anticancer paste up
Czas:
2013.10.30 - 2013.11.30
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
A.C. Camargo Cancer Center
Media:
Ambient
Wykonawca:
JWT
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Qualquer mulher pode ser vítima do câncer de mama (Każda kobieta może stać się ofiarą raka piersi)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek