Gra w gorące krzesła
Dookoła pustych krzeseł w takt muzyki chodzą ludzie, a gdy tylko muzyka ucichnie, trzeba jak najszybciej zająć miejsce siedzące – graczy jest zawsze więcej niż krzeseł – to znana i popularna zabawa. Francuska organizacja Fondation pour la recherche médicale (Fundacja na rzecz badań medycznych) wykorzystała grę do pokazania problemu we francuskiej służbie zdrowia. Brak funduszy sprawia, że nie można opracowywać lekarstw na wszystkie choroby – im jest ich więcej, tym więcej potrzebnych jest pieniędzy na długotrwałe i skomplikowane badania naukowe.
W spocie reklamowym stworzonym przez Proximity BBDO ludzie grają w gorące krzesła, a kiedy jeden z mężczyzn odpada z gry słychać zachętę do wsparcia finansowego fundacji – „Wszystkie choroby zasługują na to mieć swoje miejsce. Wpłać dotację, aby badania pomogły wszystkim chorym”.
W ramach kampanii powstała także reklama drukowana. Poza tymi dwoma kreacjami, wykorzystano przestrzeń miejską – w metrze, na siedzeniach przylepiono duże naklejki z hasłem kampanii.
Kampania prowadzona była w czasie Dni Fundacji Na Rzecz Badań Medycznych, które odbyły się między 17 a 30 listopada 2008 roku.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
09.08.2022
Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów