logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gra o przyszłość miast
26.05.2010
Tematy: Wydarzenia

Gra o przyszłość miast



31 maja British Council wraz z lokalnymi partnerami (Stowarzyszeniem Integracja i Centrum Łowicka) zapraszają na kolejną edycję Future City Game. Jest to dwudniowy warsztat organizowany w BUW przy ul. Dobrej 31 maja i 1 czerwca, w ramach międzynarodowego projektu Creative Cities (Twórcze Miasta). Jego celem jest poprawienie jakości życia w miastach dzięki połączeniu elementów przedsiębiorczości, innowacji i kreatywnego nastawienia.

Warszawska edycja gry ma wyłonić najlepszy pomysł na poprawę dostępu do życia kulturalnego stolicy dla jak najszerszej grupy osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.

Przy wykorzystaniu technik twórczego myślenia rywalizujące zespoły uczestników (mieszkańców Warszawy i przedstawicieli takich środowisk jak: architekci i urbaniści, artyści, socjologowie, pracownicy lokalnych instytucji miejskich i pozarządowych) będą starały się wypracować pomysły na otwarcie kulturalnej przestrzeni stolicy dla niepełnosprawnych. Powstałe rozwiązania będą testowane w terenie, a następnie zaprezentowane na forum grupy. Najlepsze pomysły zostaną wyłonione na drodze głosowania. Uczestnicy przedyskutują również możliwość ich ewentualnego wdrożenia. Future City Game stwarza szansę dialogu między przedstawicielami środowisk, które rzadko mają okazję do bezpośredniej wymiany opinii.

Wszystkich chętnych organizatorzy zapraszają do przyjrzenia się wynikom warsztatów, które zostaną opublikowane 1 czerwca o godz. 14.00 w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego w sali wystawowej.
Raport z gry ukaże się także na stronach www.creativecities.britishcouncil.org, www.niepelnosprawni.pl oraz www.integracja.org.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek