logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gra miejska po Nieistniejącym Mieście
03.07.2012
Tematy: Wydarzenia

Gra miejska po Nieistniejącym Mieście



Centrum Kultury Jidysz i Galeria Program Fundacji Promocji Sztuki Współczesnej zapraszają do udziału w grze miejskiej wokół projektu artystycznego Patrycji Dołowy. Gra zakończy się warsztatami – Wycieczką po Nieistniejącym Mieście.

Od marca 2012 r. Patrycja Dołowy chowa w mieście widoczki – odlewy z ciała. Wbudowane w nie są obrazy, indywidualne historie, które zdarzyły się lub mogły zdarzyć. O swoim projekcie mówi, że to zapładnianie miasta pamięcią, która w strukturze miasta nie istnieje. Chce, by stały się częścią miasta, zaczęły żyć własnym życiem. Do projektu tworzenia Mapy Nieistniejącego Miasta może włączyć się każdy chętny, zakopując własny widoczek i zaznaczyć na mapie, wysyłając dane z ulicą, numerem domu oraz historią na adres widoczki@patrycjadolowy.pl. Mapa znajduje się na stronach widoczki.patrycjadolowy.pl/mapa-widoczkow oraz www.jidyszland.pl.

Projekt powstaje przy wsparciu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Gra rozpocznie się o godz. 15:00 14 lipca br. w Centrum Kultury Jidysz, ul. Andersa 15. Wycieczkę poprowadzi Anna Szyba, przewodniczka po Warszawie.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek