Gotujemy się na dobre
2023 był najgorętszym rokiem w historii. Pomimo tak wysokich temperatur mnóstwo osób nadal nie zdaje sobie sprawy, że indywidualne decyzje (tzw. mikrodziałania) ale realizowane na dużą skalę, mogą łagodzić zagrożenia związane ze zmianami klimatycznymi. Podróż koleją zamiast samochodem jest jednym z nich.
Trainline – działająca na terenie Europy platforma cyfrowa do rezerwacji biletów kolejowych i autokarowych – w ramach tradycyjnej kampanii promującej swoje usługi, postanowiła skłonić do namysłu kierowców podróżujących po krajach Unii Europejskiej i zachęcić ich do bardziej zrównoważonych decyzji konsumpcyjnych. Projekt The Climate Is Cooking (nieprzetłumaczalna gra słów – idiom „sth is cooking” z grubsza oznacza tyle co „sprawy idą do przodu”) wykorzystuje lokalne anomalie pogodowe (patrz niżej), by zwiększyć (i to w drastyczny sposób) świadomość odbiorców na temat postępujących zmian klimatycznych.
Dla trzech poniższych billboardów zaproponowano nieprzypadkowe miejsca usytuowania – naprzeciwko stacji benzynowych położonych wzdłuż autostrad, które prowadzą do wymienionych na grafikach miast:
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
09.01.2025
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik