Gotujemy się na dobre
2023 był najgorętszym rokiem w historii. Pomimo tak wysokich temperatur mnóstwo osób nadal nie zdaje sobie sprawy, że indywidualne decyzje (tzw. mikrodziałania) ale realizowane na dużą skalę, mogą łagodzić zagrożenia związane ze zmianami klimatycznymi. Podróż koleją zamiast samochodem jest jednym z nich.
Trainline – działająca na terenie Europy platforma cyfrowa do rezerwacji biletów kolejowych i autokarowych – w ramach tradycyjnej kampanii promującej swoje usługi, postanowiła skłonić do namysłu kierowców podróżujących po krajach Unii Europejskiej i zachęcić ich do bardziej zrównoważonych decyzji konsumpcyjnych. Projekt The Climate Is Cooking (nieprzetłumaczalna gra słów – idiom „sth is cooking” z grubsza oznacza tyle co „sprawy idą do przodu”) wykorzystuje lokalne anomalie pogodowe (patrz niżej), by zwiększyć (i to w drastyczny sposób) świadomość odbiorców na temat postępujących zmian klimatycznych.
Dla trzech poniższych billboardów zaproponowano nieprzypadkowe miejsca usytuowania – naprzeciwko stacji benzynowych położonych wzdłuż autostrad, które prowadzą do wymienionych na grafikach miast:
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa