logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  23.11.2015

Gorzka prawda w słodkiej odsłonie



Co może oznaczać piernikowy ludzik pozbawiony nogi, lukrowana laleczka bez oczu, pęknięte ciastko w kształcie serca? Mogą to być nieudane wypieki cukiernika, elementy pohaloweenowej promocji w ciastkarni albo dzieło domowego łasucha. Mogą, ale nie są. I nie są też tak słodkie, jak mogłyby się wydawać.

„Not as sweet as you think” („Nie tak słodkie jak myślisz”) – głoszą plakaty kreacji Stowarzyszenia Diabetyków ze Sri Lanki (Diabetes Association of Sri Lanka) stworzone przez agencję Phoenix Ogilvy z Colombo. Każdy plakat, oprócz generalnego ostrzeżenia – niesie ze sobą dodatkową informację, potwierdzoną przez Międzynarodową Federację Diabetyków. „Every year 2.5 million people living with Diabetes go permanently blind” („Każdego roku 2,5 miliona ludzi z cukrzycą trwale traci wzrok”) – wyjaśnia kreacja z niewidomą lalką; od piernikowego człowieczka bez jednej kończyny dowiedzieć się można, że z powodu cukrzycy, co 30 sekund dochodzi do amputacji czyjejś nogi („Every 30 seconds, a leg is amputated due to Diabetes”); a złamane piernikowe serce ostrzega: każdego roku 50% osób ze zdiagnozowaną cukrzycą umiera z powodu chorób serca i udarów („Every year, 50% of people diagnosed with Diabetes die of heart disease & strokes”).

Kreacje zostały stworzone z okazji Międzynarodowego Dnia Cukrzyków, w celu zwiększenia świadomości społeczeństwa na temat zagrożeń, jakie niesie za sobą cukrzyca. Materiały kampanii można znaleźć w social mediach pod hashtagiem #aneysweet.

Joanna Bącela


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


  • 09.01.2023

    Posiniaczone statystyki


  • 05.01.2023

    Zabójcy mimo woli


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek