Tanecznym krokiem zmieniają świat, czyli 11 piosenek z reklam społecznych
Gorzka prawda w otoczeniu słodyczy i chorób
Słodka ironia śmiertelnie chorych Dobra piosenka może być również narzędziem walki z koncernami tytoniowymi. Produkcja aromatyzowanych papierosów jest obecnie w USA zakazana, przepisy nie regulują jednak innych wyrobów tytoniowych. Organizacja Truth.com zrealizowała więc spot reklamowy z utworem, w którym do palenia „smakowych” wynalazków przemysłu tytoniowego ironicznie zachęcają ofiary nałogu. Niektórzy śpiewają przez otwór po tracheotomii, inni – podłączeni do kroplówek. Zaprezentowana piosenka mogła być dotąd jedynie nocnym koszmarem PRowców z koncernów tytoniowych! Przystrojona w cukierkowe dekoracje platforma sunie przez miasto, a na niej schorowani nałogowcy, wyciągnięci prosto ze szpitalnych łóżek, ledwo wyśpiewują retoryczne pytanie: „Dlaczego produkowany jest słodki tytoń?”
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty