logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Gorsza strona papierosa
30.01.2009
Tematy: Kreacje / printy

Gorsza strona papierosa



Francuska organizacja DNF (Droits des Non-fumeurs, Prawa Niepalących) zgłosiła się jesienią 2007 roku do agencji BDDP Unlimited z zamiarem stworzenia kampanii o zagrożeniach związanych z biernym paleniem. W ten sposób powstało 5 plakatów nagrodzonych następnie w konkursie Grand Prix Solidarnej Komunikacji (Grand Prix de la communication solidaire). Nagroda ta jest przyznawana od 2005 roku przez organizację Communication Sans Frontières (Komunikacja bez granic). Kampania „Les non-fumeurs sont du pire côté de la cigarette” (Niepalący są po gorszej stronie papierosa) zajęła w grudniu 2008 roku drugie miejsce w kategorii ‘Prasa’ i otrzymała wyróżnienie publiczności za najlepszą kampanię społeczną.

Pełen tekst reklamowy brzmi: Ce qui inhale le fumeur est dangereux. Ce qui inhale le non fumeur est bien pire. Avec 4000 substances chimiques, la fumée passive est encore plus nocive que la fumée inhalée par le fumeur. Les non-fimeurs sont du pire côté de la cigarette (To, co wdycha palacz, jest niebezpieczne. To, co wdycha niepalący jest jeszcze gorsze. Z 4000 substancji chemicznych, bierny dym jest jeszcze bardziej szkodliwy niż dym wdychany przez palacza. Niepalący znajdują się po gorszej stronie papierosa)
M. Kryńska








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek