Francuska organizacja DNF (Droits des Non-fumeurs, Prawa Niepalących) zgłosiła się jesienią 2007 roku do agencji BDDP Unlimited z zamiarem stworzenia kampanii o zagrożeniach związanych z biernym paleniem. W ten sposób powstało 5 plakatów nagrodzonych następnie w konkursie Grand Prix Solidarnej Komunikacji (Grand Prix de la communication solidaire). Nagroda ta jest przyznawana od 2005 roku przez organizację Communication Sans Frontières (Komunikacja bez granic). Kampania „Les non-fumeurs sont du pire côté de la cigarette” (Niepalący są po gorszej stronie papierosa) zajęła w grudniu 2008 roku drugie miejsce w kategorii ‘Prasa’ i otrzymała wyróżnienie publiczności za najlepszą kampanię społeczną.
Pełen tekst reklamowy brzmi: Ce qui inhale le fumeur est dangereux. Ce qui inhale le non fumeur est bien pire. Avec 4000 substances chimiques, la fumée passive est encore plus nocive que la fumée inhalée par le fumeur. Les non-fimeurs sont du pire côté de la cigarette (To, co wdycha palacz, jest niebezpieczne. To, co wdycha niepalący jest jeszcze gorsze. Z 4000 substancji chemicznych, bierny dym jest jeszcze bardziej szkodliwy niż dym wdychany przez palacza. Niepalący znajdują się po gorszej stronie papierosa)
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół