logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z przemocą
   ──────  11.01.2023

Gołąbek pokoju



6 grudnia 2022 roku Finlandia świętowała 105 rocznicę odzyskania niepodległości. Fińska marka czekolady Fazer postanowiła wykorzystać ten fakt, organizując kampanię wizerunkową Dove of Peace, czyli Gołąbek pokoju. Tytułowy gołąbek został złożony z niebieskiego opakowania Fazer Blue Chocolate, sztandarowego produktu firmy.

Marka Fazer ma obecnie 131 lat, więc – jak nietrudno policzyć – jest starsza od współczesnej państwowości fińskiej o ponad ćwierć wieku. Odwołania do historii kraju i apele o pokój nie brzmią w ich przypadku fałszywie, trudno również zarzucać im sięganie po doraźne odniesienia.

Fazer jest ściśle związany z historią Finlandii i wszystkimi towarzyszącymi temu zwrotami akcji – podkreśla Liisa Eerola, wiceprezes Fazer ds. komunikacji. – Ten rok był jednak wyjątkowy. Pokój, który dotąd był oczywisty dla wszystkich Finów, teraz już nie jest oczywisty. Jako jedna z najbardziej wyróżniających się marek w Finlandii, Fazer chce wykorzystać swoją platformę do zabrania głosu i staje w obronie dobra w obecnej sytuacji na świecie.

Gołąbek pokoju z opakowania po Fazer Blue Chocolate wywołał dyskusję w największych fińskich magazynach, Helsingin Sanomat i Hufvudstadsbladet, spotkał się również z żywymi reakcjami zarówno w social mediach, jak i na ulicach Helsinek, gdzie prezentowano go m.in. na citylightach wiat przystankowych.

outdoor   |  walka z przemocą   |  konsumpcjonizm   |  wojna   |  Rosja   |  Ukraina   |  konsumenci   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  print   |  polityka   |  Finlandia   |  pokój   | 


Nazwa kampanii:
The Dove of Peace
Czas:
2022.12
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z przemocą
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
Fazer
Media:
outdoor, print
Wykonawca:
SEK, part of GREY, Finland





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek