Kreacje / printy, Kampanie, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO, Serbia
────── 03.01.2023
Gniazdo
Fabryki są w stanie wyprodukować bardzo wiele produktów. Ale nie wyprodukują życia. Wykonane z różnokolorowych słomek, ale puste gniazdo to symbol naszego niepohamowanego konsumpcjonizmu i pustki, która się za tym kryje.
Nest (Gniazdo) jest kampanią studencką, zrealizowaną w ramach zajęć na University of Arts w Belgradzie.
Nazwa kampanii:
Nest
Czas:
2022.12
Kraje:
Serbia
Nadawca:
United Nations
Media:
print
Wykonawca:
advertising school: Faculty of Dramatic Arts (University of Arts in Belgrade)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!
-
08.03.2024
Zniszczony billboard Galerii Rusz