Kreacje / printy, Kampanie, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO, Serbia
────── 03.01.2023
Gniazdo
Fabryki są w stanie wyprodukować bardzo wiele produktów. Ale nie wyprodukują życia. Wykonane z różnokolorowych słomek, ale puste gniazdo to symbol naszego niepohamowanego konsumpcjonizmu i pustki, która się za tym kryje.
Nest (Gniazdo) jest kampanią studencką, zrealizowaną w ramach zajęć na University of Arts w Belgradzie.
Nazwa kampanii:
Nest
Czas:
2022.12
Kraje:
Serbia
Nadawca:
United Nations
Media:
print
Wykonawca:
advertising school: Faculty of Dramatic Arts (University of Arts in Belgrade)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
14.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
13.01.2023
Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia