Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO, Serbia
Gniazdo
Fabryki są w stanie wyprodukować bardzo wiele produktów. Ale nie wyprodukują życia. Wykonane z różnokolorowych słomek, ale puste gniazdo to symbol naszego niepohamowanego konsumpcjonizmu i pustki, która się za tym kryje.
Nest (Gniazdo) jest kampanią studencką, zrealizowaną w ramach zajęć na University of Arts w Belgradzie.

Nazwa kampanii:
Nest
Czas:
2022.12
Nadawca:
United Nations
Media:
print
Wykonawca:
advertising school: Faculty of Dramatic Arts (University of Arts in Belgrade)
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

