Na ścianie dekoracyjnie urządzonego pokoju myśliwskiego, wśród trofeów wisi głowa mężczyzny z aparatem fotograficznym na szyi.
Kampanią „Ban journalist hunting” (Powstrzymaj polowania na dziennikarzy) organizacja Journalists Without Borders (Dziennikarze bez granic) chce uświadomić odbiorcom, że co roku dziesiątki dziennikarzy giną w czasie pracy.
Słaby punkt tej kampanii to brak informacji o tym jak jej odbiorca może wpłynąć na sytuację dziennikarzy. W domyśle chodzi prawdopodobnie o finansowe wsparcie nadawcy ale nie jest to oczywiste. Patrząc na kreację można mieć poza tym wrażenie, że chodzi w niej o dziennikarzy ginących na polowaniach.
A.Pisarek
Nazwa kampanii:
Ban journalist hunting
Czas:
2011.8.1
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Francja
Nadawca:
Journalists Without Borders
Media:
Prasa
Wykonawca:
JWT (Paris)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Ban journalist hunting (Powstrzymaj polowania na dziennikarzy)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania