logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Głowa w salonie
06.08.2011
Tematy: Kampanie, Francja, Walka z przemocą

Głowa w salonie



Na ścianie dekoracyjnie urządzonego pokoju myśliwskiego, wśród trofeów wisi głowa mężczyzny z aparatem fotograficznym na szyi.

Kampanią „Ban journalist hunting” (Powstrzymaj polowania na dziennikarzy) organizacja Journalists Without Borders (Dziennikarze bez granic) chce uświadomić odbiorcom, że co roku dziesiątki dziennikarzy giną w czasie pracy.

Słaby punkt tej kampanii to brak informacji o tym jak jej odbiorca może wpłynąć na sytuację dziennikarzy. W domyśle chodzi prawdopodobnie o finansowe wsparcie nadawcy ale nie jest to oczywiste. Patrząc na kreację można mieć poza tym wrażenie, że chodzi w niej o dziennikarzy ginących na polowaniach.
A.Pisarek



Nazwa kampanii:
Ban journalist hunting
Czas:
2011.8.1
Nadawca:
Journalists Without Borders
Media:
Prasa
Wykonawca:
JWT (Paris)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Ban journalist hunting (Powstrzymaj polowania na dziennikarzy)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek