logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Głosuj przeciwko hipokryzji
25.07.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone

Głosuj przeciwko hipokryzji



Kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych weszła w ostatnią fazę – na zaledwie kilka tygodni przed wyborami akcje wspierające bądź krytykujące kandydatów Partii Demokratycznej i Republikańskiej przybierają coraz bardziej bezpardonowe formy. Niektóre z nich wręcz szokują bądź budzą niesmak, zwłaszcza z perspektywy europejskiej, charakteryzującej się znacznie większą powściągliwością w manifestowaniu poglądów politycznych.

Poniższa kampania outdoorowa, zrealizowana przez organizację Women’s March (Marsz Kobiet), jest tego adekwatnym przykładem. Na trzech grafikach przedstawiono kandydata Republikanów jako dwulicowego – dosłownie! – potwora o dwóch obliczach: cywilizowanym i eleganckim z jednej strony, z drugiej zaś agresywnym i odstręczającym. Problem w tym, że fizyczna szpetota Donalda Trumpa (wrzody, plamy wątrobowe, psujące się zęby, ślina cieknąca z ust) została ukazana w sposób na tyle karykaturalny, że może budzić niezamierzony efekt komiczny.

Jak tłumaczą twórcy kampanii: Donald Trump jest bezkompromisowym wyznawcą światopoglądu pro-life. Ale jak można być w pełni zwolennikiem życia, skoro ceni się tylko niektóre z nich? Polityka Trumpa wielokrotnie okazywała się zabójcza dla kobiet, czarnoskórych Amerykanów czy społeczności transpłciowej. Projekt ma na celu ukazać hipokryzję jego postawy i odzwierciedlić brzydotę jego retoryki.

Sześćdziesiąte wybory prezydenckie w USA odbędą się 5 listopada 2024 roku. Ich celem jest wyznaczenie 47. prezydenta oraz 50. wiceprezydenta Stanów Zjednoczonych.

txt: Dorota Chrobak

outdoor Stany Zjednoczone


Nazwa kampanii:
Vote Against The Hypocrisy
Czas:
2024.7
Nadawca:
Women's March
Media:
outdoor
Wykonawca:
Women's March, United States





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek