Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Prawa człowieka, Walka z wykluczeniem społecznym, Wolontariat
────── 06.05.2022
Głosuj na seniorów!
Wybory prezydenckie we Francji, które odbyły się w dniach 10 – 24 kwietnia 2022, okazały się rekordowe pod względem absencji. Po dokładniejszej analizie okazało się jednak, że znaczna część osób uprawnionych do głosowania nie poszła „do urny” wbrew własnej woli. Szacuje się, że nawet jedna trzecia francuskich seniorów nie była w stanie samodzielnie dotrzeć do punktów wyborczych.
W reakcji na te dane francuski oddział agencji Ogilvy zaprojektował na zamówienie Society of Saint-Vincent-de-Paul kampanię, zachęcającą do wstępowania w szeregi wolontariuszy i tym samym wspierania seniorów – niepełnosprawnych, samotnych czy wręcz porzuconych i zapomnianych przez pozornie wysoko rozwinięte społeczeństwo zachodnioeuropejskie.
Nazwa kampanii:
VOTE FOR ME!
Czas:
2022.4
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Prawa człowieka, Walka z wykluczeniem społecznym, Wolontariat
Kraje:
Francja
Nadawca:
Saint-Vincent-de-Paul Society
Media:
print
Wykonawca:
Ogilvy Paris, France
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję