Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Prawa człowieka, Walka z wykluczeniem społecznym, Wolontariat
────── 06.05.2022
Głosuj na seniorów!
Wybory prezydenckie we Francji, które odbyły się w dniach 10 – 24 kwietnia 2022, okazały się rekordowe pod względem absencji. Po dokładniejszej analizie okazało się jednak, że znaczna część osób uprawnionych do głosowania nie poszła „do urny” wbrew własnej woli. Szacuje się, że nawet jedna trzecia francuskich seniorów nie była w stanie samodzielnie dotrzeć do punktów wyborczych.
W reakcji na te dane francuski oddział agencji Ogilvy zaprojektował na zamówienie Society of Saint-Vincent-de-Paul kampanię, zachęcającą do wstępowania w szeregi wolontariuszy i tym samym wspierania seniorów – niepełnosprawnych, samotnych czy wręcz porzuconych i zapomnianych przez pozornie wysoko rozwinięte społeczeństwo zachodnioeuropejskie.
Nazwa kampanii:
VOTE FOR ME!
Czas:
2022.4
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Prawa człowieka, Walka z wykluczeniem społecznym, Wolontariat
Kraje:
Francja
Nadawca:
Saint-Vincent-de-Paul Society
Media:
print
Wykonawca:
Ogilvy Paris, France
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2023
Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek