Głośniki na polu, w puszczy i na rogach
Ogromne głośniki wiszą na bawolich rogach, wędrują polami ryżowymi Chin i prażą się w promieniach afrykańskiego słońca. Kampania „Speakers“ (Głośniki) informuje o misji organizacji Action Aid International: „We give a voice to those who don’t have one.“ (Dajemy głos tym, którzy go nie mają).
W tytule kampanii wykorzystano grę słów. „Speaker“ oznacza bowiem nie tylko „głośnik“, ale także „mówca“. Action Aid International chce przekonać odbiorców kampanii, że umożliwia swobodne wypowiadanie się obywatelom krajów rozwijających się i że ich słucha. Misję organizacji symbolizuje pojawiająca się w jednym z ostatnich ujęć spotu ściana z głośników. Obok filmu, w ramach kampanii zrealizowano serię printów (tutaj prezentujemy wszystkie). Widać na nich mieszkańców dalekich i egzotycznych krajów, także z głośnikami.
Pomysł ryczących na pełny regulator głośników na łonie przyrody wydaje się nieco nietrafiony. Już od pierwszych chwil filmu można mieć wrażenie, że kampania poświęcona jest problemowi hałasu ulicznego, ingerencji człowieka w środowisko naturalne czy też zaśmiecaniu krajów rozwijających się zużytym sprzętem pochodzącym z krajów wysoko rozwiniętych.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej
-
04.01.2025
Z dostawą „do domu”