Głośniki na polu, w puszczy i na rogach
Ogromne głośniki wiszą na bawolich rogach, wędrują polami ryżowymi Chin i prażą się w promieniach afrykańskiego słońca. Kampania „Speakers“ (Głośniki) informuje o misji organizacji Action Aid International: „We give a voice to those who don’t have one.“ (Dajemy głos tym, którzy go nie mają).
W tytule kampanii wykorzystano grę słów. „Speaker“ oznacza bowiem nie tylko „głośnik“, ale także „mówca“. Action Aid International chce przekonać odbiorców kampanii, że umożliwia swobodne wypowiadanie się obywatelom krajów rozwijających się i że ich słucha. Misję organizacji symbolizuje pojawiająca się w jednym z ostatnich ujęć spotu ściana z głośników. Obok filmu, w ramach kampanii zrealizowano serię printów (tutaj prezentujemy wszystkie). Widać na nich mieszkańców dalekich i egzotycznych krajów, także z głośnikami.
Pomysł ryczących na pełny regulator głośników na łonie przyrody wydaje się nieco nietrafiony. Już od pierwszych chwil filmu można mieć wrażenie, że kampania poświęcona jest problemowi hałasu ulicznego, ingerencji człowieka w środowisko naturalne czy też zaśmiecaniu krajów rozwijających się zużytym sprzętem pochodzącym z krajów wysoko rozwiniętych.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt