logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  26.09.2010

Głośnik na sercu



W dniach 17 – 19 września br. odbył się szczyt ONZ dotyczący Milenijnych Celów Rozwoju – ośmiu celów, które 192 członków ONZ zobowiązało się osiągnąć do 2015 roku. Pierwszym z nich jest „Wyeliminować skrajne ubóstwo i głód”. Dwa miesiące przed tym wydarzeniem we Włoszech zainaugurowano nową odsłonę międzynarodowej kampanii „Stand Up and Take Action” walczącej ze zjawiskiem ubóstwa – tym razem by nagłośnić ideę Celów i wywrzeć nacisk na uczestników szczytu by efektywniej dążyli do ich osiągnięcia. Kreacje wykonała agencja Grey Worldwide we współpracy z fotografem Giovannim Santarelli.

Trudno uwierzyć, by zdjęcia nagich osób z głośnikami na sercach czytelnie komunikowały przekaz tej Milenijnej kampanii. Niezrozumienie kreacji i hasła „To beat poverty, we need something loud and strong. Make your heart beat for the Millennium Development Goals.” (By pokonać biedę, potrzebujemy czegoś głośnego i mocnego. Niech twoje serce bije dla Milenijnych Celów Rozwoju) poraziło członków dyskusji internetowych toczących się wokół czterech reklam.

Strona kampanii: www.standagainstpoverty.org


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek