Przesiądźmy się do autobusu! UITP (Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Publicznego) i UNEP (Program Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska) rozpoczęli wspólną telewizyjną kampanię społeczną, której celem jest zachęcenie ludzi do korzystania z publicznego transportu, zamiast jazdy samochodem. Taki wybór pomógłby obniżyć emisje dwutlenku węgla, które przyczyniają się do zmiany klimatu. Szacuje się, że przynajmniej 50% wypraw samochodowych odbywa się w zasięgu tylko 5km.
Animowany spot „Głos rozsądku (lat 6)” naśladuje styl dziecięcych rysunków. Narratorka – dziewczynka – przemawia do emocji, ale też dzieli się nadzieją na przyszłość. Reklamę kończy hasło „Świat to twój dom. Dbaj o niego”.
Spot wyprodukowała agencja McCann Erickson. Pojawi się w kilku
międzynarodowych kanałach (m.in. BBC World, CNN, Euronews, CNBC, Sky
News, Eurosport, Fashion TV), które bezpłatnie udostępniły czas antenowy. Reklama została przetłumaczona na język hiszpański, niemiecki, francuski i japoński. Animacja to dzieło studia Tandem.
Kampania rozpoczęła się 21 lutego, a powtórzona zostanie w lipcu.
Jest to kolejna wspólna kampania UITP i UNEP. Poprzednia, w 2005 roku,
była związana z wejściem w życie Protokołu z Kyoto.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy