O tym, że niemożliwe jest uczenie głodnych dzieci, mówi kampania „You can’t teach a hungry child” organizacji Peninsula School Feeding Association z Republiki Południowej Afryki. Reklamy pokazują co faktycznie zajmuje niedożywionych uczniów w trakcie szkolnych zajęć (zamiast zwojów mózgu pokazano makaron, zamiast Ameryki Południowej – lód w waflu i zamiast planety Neptun – pomarańczę). Brak wiedzy sprawia, że biedne dzieci nie będą miały szansy na wyjście z ubóstwa. Organizatorzy kampanii zachęcają do wsparcia finansowego, które zostanie przeznaczone na dożywianie dzieci w szkołach, które z kolei umożliwi im naukę i w przyszłości lepsze życie (Your much needed donations ensure that we can keep feeding hungry school children so that they can keep learning. Visit www.psfa.org.za or call 021 447 6020 to find out how just R1,20 a day can feed a child this winter).
Kampanię zrealizowała agencja Draftfcb z Cape Town w październiku 2008 roku.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot
-
13.11.2023
Plastik jest fantastik
-
09.11.2023
Zagrożony gatunek