logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Głód wypiera wiedzę
25.01.2009
Tematy: Kreacje / printy

Głód wypiera wiedzę



O tym, że niemożliwe jest uczenie głodnych dzieci, mówi kampania „You can’t teach a hungry child” organizacji Peninsula School Feeding Association z Republiki Południowej Afryki. Reklamy pokazują co faktycznie zajmuje niedożywionych uczniów w trakcie szkolnych zajęć (zamiast zwojów mózgu pokazano makaron, zamiast Ameryki Południowej – lód w waflu i zamiast planety Neptun – pomarańczę). Brak wiedzy sprawia, że biedne dzieci nie będą miały szansy na wyjście z ubóstwa. Organizatorzy kampanii zachęcają do wsparcia finansowego, które zostanie przeznaczone na dożywianie dzieci w szkołach, które z kolei umożliwi im naukę i w przyszłości lepsze życie (Your much needed donations ensure that we can keep feeding hungry school children so that they can keep learning. Visit www.psfa.org.za or call 021 447 6020 to find out how just R1,20 a day can feed a child this winter).
Kampanię zrealizowała agencja Draftfcb z Cape Town w październiku 2008 roku.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek