logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Globalna wizja „Świat bez odpadów”
22.01.2018
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Kraje, Ekologia i środowisko

Globalna wizja „Świat bez odpadów”



Amerykański koncern Coca-Cola zadeklarował fundamentalną, pro-ekologiczną zmianę podejścia do opakowań. Ambicją producenta jest, aby do 2030 r. uzyskać 100% zbiórki i recyklingu tylu opakowań, ile trafia od firmy na rynek.  Wojna z odpadami angażuje coraz więcej świadomych konsumentów!

Wizja „Świata bez Odpadów”  to dążenie, które firmy systemu Coca-Cola pragną realizować za sprawą wieloletniej inwestycji. Jej skutkiem będzie stworzenie opakowań w 100% nadających się do recyklingu.

Butelki i puszki nie powinny szkodzić naszej planecie. Świat wolny od odpadów jest możliwy – mówi – mówi James Quincey, prezes i dyrektor generalny The Coca-Cola Company.Firmy takie jak nasza muszą być liderami. Konsumenci na całym świecie dbają o planetę i chcą, aby firmy podejmowały odpowiednie działania. Dokładnie to zamierzamy zrobić, dlatego zapraszamy innych do przyłączenia się do nas w tej przełomowej podróży – dodaje prezes Coca-Cola.

World Without Waste

A litter-free world is possible, and we want to help pave the way. Discover our goals for a #WorldWithoutWaste:

Opublikowany przez The Coca-Cola Company na 19 stycznia 2018

Zamiar ten stanowi oś nowej wizji firmy w zakresie opakowań. Zważając na środowisko, Coca-Cola już dziś produkuje lepsze butelki – poprzez użycie bardziej przetwarzalnego materiału, jakim jest żywica roślinna, jak również zmniejszenie wagi plastiku w każdym opakowaniu. Do 2030 roku koncern zamierzają wytwarzać butelki z materiałów pochodzących średnio w 50 proc. z recyklingu. Idea „World Without Waste” to również kolejny krok w dążeniu Coca-Cola do zrównoważonego rozwoju opartego na efektywnym uzupełnianiu wody wykorzystywanej przy końcowym etapie produkcji napojów. Warto podkreślić, iż firma osiągnęła i przekroczyła ten cel w 2015 r., czyli pięć lat wcześniej niż zakładano.

– Świat ma problem z odpadami opakowaniowymi i, podobnie jak wszystkie firmy, czujemy się odpowiedzialni, żeby pomóc w rozwiązaniu tego problemu – mówi James Quincey, prezes i dyrektor generalny The Coca-Cola Company. Poprzez strategię „World Without Waste” inwestujemy w naszą planetę i nasze opakowania, aby problem odpadów stał się przeszłością – dodał Quincey.

Obecne działania firmy wpisują się w kompleksową strategię, dzięki której firma staje się wszechstronnym producentem napojów z wizją odpowiedzialnego biznesu. Coca-Cola będzie dążyć do osiągnięcia swoich celów z pomocą wybranych globalnych partnerów: inicjatywy New Plastics Fundacji EllenMacArthur, organizacji Ocean Conservancy / Trash Free Seas Alliance oraz World Wildlife Fund.Wojna z odpadami zatacza coraz szersze kręgi!

 

ekologia Coca Cola recycling


Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko
Kraje:
Polska





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 14.10.2025Kampanie

    Take Care OFF Yourself

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek