logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Girlanda z radiowozów
29.04.2013
Tematy: Kampanie, Francja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Girlanda z radiowozów

Your browser does not support the video tag.


Mieniąca się barwami girlanda świateł w akompaniamencie francuskiej wersji „Jingle Bells” w wykonaniu Dalidy stopniowo okazuje się być sceną wypadku samochodowego.

Alkohol to wciąż główna przyczyna wypadków śmiertelnych na drodze, dlatego francuska organizacja Road Safety and Insurance Association Prevention postanowiła zrealizować kampanię informującą kierowców o skutkach prowadzenia pojazdów w stanie nietrzeźwym, szczególnie w Sylwestra. Wykonawca- agencja Y&R Paris odwróciła typową symbolikę świąteczną, wskazując na atmosferę hasłem: "Get smashed at the party, not on the road". (gra słów – 'get smashed’ to potocznie 'upić się’, a samo 'smashed’ oznacza 'zmiażdżony’; "Bądź pijany na przyjęciu, nie na drodze"). Kampanię uzupełnia 5000 plaktatów rozmieszczonych w strategicznych miejscach.

Anna Pieczykolan



Nazwa kampanii:
La Guirlande
Czas:
2012.12.7 - 2013.1.7
Nadawca:
Association Prévention Routière et Assureurs Prévention
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Young&Rubicam (Paris)
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
"Get smashed at the party, not on the road" (gra słów - 'get smashed' to potocznie 'upić się', a samo 'smashed' oznacza 'zmiażdżony'; "Bądź pijany na przyjęciu, nie na drodze")





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek