Mieniąca się barwami girlanda świateł w akompaniamencie francuskiej wersji „Jingle Bells” w wykonaniu Dalidy stopniowo okazuje się być sceną wypadku samochodowego.
Alkohol to wciąż główna przyczyna wypadków śmiertelnych na drodze, dlatego francuska organizacja Road Safety and Insurance Association Prevention postanowiła zrealizować kampanię informującą kierowców o skutkach prowadzenia pojazdów w stanie nietrzeźwym, szczególnie w Sylwestra. Wykonawca- agencja Y&R Paris odwróciła typową symbolikę świąteczną, wskazując na atmosferę hasłem: "Get smashed at the party, not on the road". (gra słów – 'get smashed’ to potocznie 'upić się’, a samo 'smashed’ oznacza 'zmiażdżony’; "Bądź pijany na przyjęciu, nie na drodze"). Kampanię uzupełnia 5000 plaktatów rozmieszczonych w strategicznych miejscach.
Anna Pieczykolan
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy