logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.05.2010

Gierki z infekcją



Pluszowy niedźwiadek z ukraińskiej kampanii spogląda wystraszonymi oczami. Ich błękit komponuje się z kolorem jednorazowej maski ochronnej, którą nosi, a która niewiele mu pomoże w walce z chorobami. Przetłumaczony na język angielski slogan "Hide-and-sick" jest grą słowną z nazwą zabawy w chowanego (hide-and-seek, czyli ukryj- i- znajdź; sick- chory). Celem kampanii prasowej, przeprowadzonej w maju br., było zachęcenie rodziców do szczepień swoich dzieci. Nadawcy przekonywali, że to jedyna metoda uchronienia małego człowieka przed "zabawami z jego zdrowiem", czyli ryzykiem chorób i infekcji.

Akcję zainicjował krajowy oddział UNICEF. Program zdrowia i rozwoju dzieci jest jednym z czterech głównych działań agendy ONZ na tych terenach. W ramach tego programu, obok poszerzania wiedzy rodziców i opiekunów na temat opieki nad dzieckiem, instytucja działa na rzecz tworzenia przyjaznych oddziałów porodowych, wypracowania narodowych standardów rozwoju dziecka (których brak utrudnia ocenę stanu zdrowia), powszechnego jodowania soli oraz wdrażania programów zrównoważonego rozwoju na terenach dotkniętych katastrofą w Czarnobylu. Planowane jest także utworzenie strategii rozwoju społeczności romskiej- liczbę romskich dzieci na Ukrainie nieoficjalne dane szacują na 400 tysięcy.
A. Postek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


  • 15.07.2022

    Polska borówka rośnie w siłę


  • 06.07.2022

    Stal rdzewna


  • 04.07.2022

    Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek