logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.05.2010

Gierki z infekcją



Pluszowy niedźwiadek z ukraińskiej kampanii spogląda wystraszonymi oczami. Ich błękit komponuje się z kolorem jednorazowej maski ochronnej, którą nosi, a która niewiele mu pomoże w walce z chorobami. Przetłumaczony na język angielski slogan "Hide-and-sick" jest grą słowną z nazwą zabawy w chowanego (hide-and-seek, czyli ukryj- i- znajdź; sick- chory). Celem kampanii prasowej, przeprowadzonej w maju br., było zachęcenie rodziców do szczepień swoich dzieci. Nadawcy przekonywali, że to jedyna metoda uchronienia małego człowieka przed "zabawami z jego zdrowiem", czyli ryzykiem chorób i infekcji.

Akcję zainicjował krajowy oddział UNICEF. Program zdrowia i rozwoju dzieci jest jednym z czterech głównych działań agendy ONZ na tych terenach. W ramach tego programu, obok poszerzania wiedzy rodziców i opiekunów na temat opieki nad dzieckiem, instytucja działa na rzecz tworzenia przyjaznych oddziałów porodowych, wypracowania narodowych standardów rozwoju dziecka (których brak utrudnia ocenę stanu zdrowia), powszechnego jodowania soli oraz wdrażania programów zrównoważonego rozwoju na terenach dotkniętych katastrofą w Czarnobylu. Planowane jest także utworzenie strategii rozwoju społeczności romskiej- liczbę romskich dzieci na Ukrainie nieoficjalne dane szacują na 400 tysięcy.
A. Postek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 12.09.2023

    Ochraniacze dla psychiki


  • 11.09.2023

    Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września


  • 08.09.2023

    Menopauza bez tabu – pierwszy raport w Polsce


  • 01.09.2023

    Nie daj się znokautować


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek