Gdzie się dzieje zdrowie?
Tu łatwiej kupić butelkę whisky niż świeży sok pomarańczowy, a parki przypominają bardziej wysypiska śmieci niż miejsca odpoczynku. W tak zaniedbanej dzielnicy trudno dbać o zdrowie.
Promująca zdrowie fundacja California Endowment przygotowała kampanię „Transform”, w której przypomina o tym, że każdy ma wpływ na to, w jakim środowisku żyje i warunki w jakich dorastają jego dzieci.
Nieco bajkowy spot kampanii pokazuje zmianę, jaka dokonuje się w zaniedbanej wielkomiejskiej dzielnicy. Opustoszałe i zdewastowane parki, place zabaw czy miejskie baseny – dzięki miniaturowym pomocnikom – zmieniają się w miejsca tętniące życiem. Narrator spotu informuje: „Health doesn’t only happen in the doctors office. Health happens here” ("Zdrowie nie dzieje się tylko w gabinetach lekarskich. Zdrowie dzieje się tutaj").
The California Endowment jest prywatną fundacją, działającą na terenie Kalifornii od 1996 roku. Jej głównym celem jest poszerzenie dostępu do przystępnej cenowo opieki zdrowotnej na wysokim poziomie oraz promowanie wśród mieszkańców stanu postaw sprzyjających poprawie jakości zdrowia.
J. Czerwiński
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy