logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Gdzie się dzieje zdrowie?
03.01.2012
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Gdzie się dzieje zdrowie?

Your browser does not support the video tag.


Tu łatwiej kupić butelkę whisky niż świeży sok pomarańczowy, a parki przypominają bardziej wysypiska śmieci niż miejsca odpoczynku. W tak zaniedbanej dzielnicy trudno dbać o zdrowie.

Promująca zdrowie fundacja California Endowment przygotowała kampanię „Transform”, w której przypomina o tym, że każdy ma wpływ na to, w jakim środowisku żyje i warunki w jakich dorastają jego dzieci.

Nieco bajkowy spot kampanii pokazuje zmianę, jaka dokonuje się w zaniedbanej wielkomiejskiej dzielnicy. Opustoszałe i zdewastowane parki, place zabaw czy miejskie baseny – dzięki miniaturowym pomocnikom – zmieniają się w miejsca tętniące życiem. Narrator spotu informuje: „Health doesn’t only happen in the doctors office. Health happens here” ("Zdrowie nie dzieje się tylko w gabinetach lekarskich. Zdrowie dzieje się tutaj").

The California Endowment jest prywatną fundacją, działającą na terenie Kalifornii od 1996 roku. Jej głównym celem jest poszerzenie dostępu do przystępnej cenowo opieki zdrowotnej na wysokim poziomie oraz promowanie wśród mieszkańców stanu postaw sprzyjających poprawie jakości zdrowia.
J. Czerwiński



Nazwa kampanii:
Transform
Czas:
2011.12.26
Nadawca:
The California Endowment
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Preditorial
Adresaci:
Mieszkańcy stanu Kalifornia
Hasło kampani:
Health happens here (Zdrowie dzieje się tutaj)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek