logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Wolontariat
   ──────  18.04.2011

„Gdzie jestem ja i ty, gdzie płyną gorzkie łzy…”

Your browser does not support the video tag.


Kicz w służbie społecznej. Wznoszący się na balonach wśród obłoków Krzysztof Ibisz deklamuje: "jesteś potrzebny, pomaganie jest trendy, nie metki ciuchów i nie kolorowe sny, gest jest potrzebny". To tylko wstęp do aż 4-minutowego teledysku – nie jest łatwo wytrwać do końca – fundacji DKMS zachęcającego do pomagania.

Celem akcji jest zachęcanie głównie młodzieży do angażowania się w projekty charytatywne i wolontaryjne oraz w działalność na rzecz niesienia pomocy innym, bez zwracania uwagi na korzyści materialne.

Singiel powstał z inicjatywy rapera Gorzkiego (Krzysztof Gorzkiewicz) oraz producenta Bezika (GrooveBusterz) na rzecz fundacji DKMS wspierającej chorych na białaczkę i inne nowotwory.

W nagraniu tym oprócz wymienionych twórców, udział wzięli: Krzysztof Ibisz, Aleksandra Szwed, Agnieszka Włodarczyk, Alicja Węgorzewska, Magda Femme, Piotr Świerczewski, Paula oraz raper Mopreme Shakur (brat nieżyjącego rapera 2Pac’a), który występuje wyłącznie w wersji nagrania audio.

W maju utwór w dwóch wersjach, wraz z teledyskiem, dostępny będzie na płytach CD w nakładzie 20.000 egzemplarzy. Płyty dystrybuowane będą bezpłatnie w trakcie koncertów z cyklu "Pomaganie jest trendy" oraz w sekretariatach szkół policealnych "Żak" w całej Polsce.

Teledysk wykonali bezpłatnie Wiktor Bartel, Paweł Bilski, Tomasz Suski, Łukasz Urban.

W ramach projektu aktywowany został również portal www.worldtobuy.com, gdzie wspierający akcje charytatywne na całym świecie mogą stać się wirtualnym władcą wybranego państwa.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Pomaganie jest trendy
Czas:
2011.4.15
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Wolontariat
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja DKMS Baza Dawców Komórek Macierzystych Polska
Media:
Internet, eventy
Wykonawca:
Wiktor Bartel, Paweł Bilski, Tomasz Suski, Łukasz Urban
Adresaci:
Młodzież
Hasło kampani:
Pomaganie jest trendy





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek