logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Gdyby wszystko było przezroczyste
22.10.2014
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Gdyby wszystko było przezroczyste

Your browser does not support the video tag.


Transparentny samochód, domy, drzewa – dzięki temu widać też, co kryje się za budynkiem czy zakrętem. W rzeczywistości nie ma takich ułatwień.

Podmiejskie drogi przywołują na myśl widok ścieżek zaplątanych między sadami, pastwiskami i rozsianymi po okolicy domami. Jak przekonują twórcy kampanii, wiejskie drogi to nie tylko urokliwe widoki, ale także potencjalne źródło niebezpieczeństwa dla nieostrożnych kierowców.

Kampania jest promowana za pomocą filmu wideo ukazującego symulację, na której można dostrzec zderzenie dwóch pojazdów – auta osobowego oraz traktora. Wszystko jest transparentne, dlatego też widz może zobaczyć z wyprzedzeniem zagrożenie kryjące się za zakrętem. Film opatrzony jest hasłem: "If you could see the danger through the bend… you’d slow down" ("Jeśli mógłbyś zobaczyć niebezpieczeństwo na zakręcie… zwolniłbyś").

Zleceniodawcą kampanii jest Departament Transportu w Wielkiej Brytanii. Według danych instytucji 60% wypadków samochodowych w UK ma miejsce na podmiejskich drogach. Twórcy projektu nawołują do przewidywania potencjalnych zagrożeń, jechania zgodnie z dozwoloną prędkością, ostrożności podczas wykonywania manewrów na zakrętach oraz udostępnienia odpowiedniej przestrzeni do swobodnego przemieszczania się innych pojazdów. Departament zachęca także do dyskusji na temat wprowadzenie nowych, bardziej restrykcyjnych limitów prędkości dla kierowców.

Joanna Suchorowiec



Nazwa kampanii:
Rural roads
Czas:
2014.10.12 - 2014.11.12
Nadawca:
Department For Transport
Media:
Telewizja
Wykonawca:
AMV BBDO (London)
Adresaci:
Kierowcy korzystający z podmiejskich dróg
Hasło kampani:
If you could see the danger through the bend… you’d slow down (Jeśli mógłbyś zobaczyć niebezpieczeństwo na zakręcie… zwolniłbyś), Brake before the band, not on it (Zahamuj przed zakrętem, nie na nim)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek