────── 20.10.2021
Gdy serduszko złamie komuś serce
Za każdym razem, gdy przeglądamy nasze social media podczas prowadzenia samochodu, zwiększamy ryzyko wypadku.
Wirtualne serduszko, które klikniemy pod czyimś postem, może złamać czyjeś serce. Naprawdę.
Nazwa kampanii:
Keep your social media away
Czas:
2020.4.17
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Indie
Nadawca:
Volkswagen
Media:
print
Wykonawca:
Pipe Bomb Advertising, India
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz