Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
Uzależnienie sprawia, że wszystko przestaje się liczyć – wszystko, oprócz samego uzależnienia.
Twórcy brazylijskiej kampanii społecznej, by ukazać tę tragiczną prawidłowość, sięgnęli po bardzo prosty, ale czytelny i wyrazisty chwyt. Na fotografiach, przedstawiających bohaterów projektu, zasłonili wizerunki bliskich im osób odpowiednio: kreską kokainy bądź kuflem z piwem. W efekcie widz patrzy na przejmująco smutny „portret podwójny” osoby w nałogu. Kampania miała swoją premierę 20 lutego, z okazji brazylijskiej edycji Dnia Trzeźwości (National Day against Drugs and Alcoholism).
Nazwa kampanii:
Say no to drugs and alcohol
Czas:
2022.2.20
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Afrafep
Media:
print
Wykonawca:
Sala 10 Propaganda, Brazil
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
26.05.2023
Młodzi influencerzy jak dzieci w kopalni? Prawo nie nadąża za trendami
-
25.05.2023
Dog save the King!
-
25.05.2023
Ruszyła ogólnopolska akcja #TataTeżCzyta