Neonowa kampania kanadyjskiej sekcji WWF to jedno z wielu przedsięwzięć wpisujących się w globalną akcję „Earth Hour 2010”. W sobotę 27 marca, o godz. 20.30 także Kanadyjczycy wyłączą na 60 minut światła, by w ten sposób wezwać rządy państw do podjęcia konkretnych działań na rzecz powstrzymania zmian klimatu.
Kreacja przygotowana przez agencję Draft FCB przypomina o skutkach nadmiernej emisji gazów cieplarnianych, czyli o ociepleniu klimatu, topniejących lodowcach i suszach. Na 3 plakatach przedstawiono je w formie kolorowych, barowych neonów (które wypełniane są różnymi gazami, także i dwutlenkiem węgla, w zależności od tego, jaki kolor chce się uzyskać) i opatrzono hasłem „Turn off the lights. Help turn off the problem” („Wyłącz światło. Pomóż rozwiązać problem”). Na pierwszy rzut oka, kreacja bardziej przypomina reklamę napojów energetyzujących niż ekologiczną inicjatywę, ale wątpliwości rozwiewa logo WWF.
Poza tradycyjnymi plakatami na stronie www.wwf.ca/earthhour przygotowano e-kartki, a w internetowym sklepie można zakupić koszulki z logo inicjatywy.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia