logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Gazeta wyborcza
23.09.2022
Tematy: Kreacje / printy, Akcje, Kampanie, Liban, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie polityczne, Prawa człowieka

Gazeta wyborcza



Liban zmaga się obecnie z największym kryzysem w swojej historii. 80 procent jego populacji żyje poniżej progu ubóstwa, co trzeci dorosły nie ma pracy. W kraju panuje także głęboki kryzys polityczny, a sytuację pogarsza pandemia Covid-19. 4 sierpnia 2020 roku na Liban spadł jeszcze większy cios – eksplozja zgromadzonych w bejruckim porcie 3 tysięcy ton saletry amonowej zabiła ponad dwieście osób i raniła ponad 6500. Zniszczenia zostały oszacowane na około 4 miliardy dolarów.

Dla skorumpowanej klasy politycznej stan finansów kraju stał się doskonałą wymówką, by opóźnić kolejne wybory. Zdaniem rządzących, w budżecie Libanu zabrakło funduszy na zorganizowanie lokali wyborczych, zakup długopisów, czy druk milionów kart do głosowania. W tej sytuacji zareagował An-Nahar, lokalny dziennik arabskojęzyczny z niemal stuletnią tradycją. Szefowie gazety postanowili… nie wydrukować jego kolejnej edycji, zaś cały niewykorzystany papier i tusz przekazać na ratowanie demokracji. Film, stanowiący zapis przedsięwzięcia, można obejrzeć poniżej:

demokracja prawa człowieka Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie wybory głosowanie kampanie polityczne prasa Zjednoczone Emiraty Arabskie integrated Liban


Nazwa kampanii:
The Elections Edition
Czas:
2022.2
Nadawca:
An-Nahar Newspaper
Media:
integrated
Wykonawca:
Impact BBDO, Dubai, United Arab Emirates





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek