logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  17.05.2017

Nie tylko Facebook. Kampanie wykorzystujące różne portale społecznościowe

2 / 9
  

Instagram jest internetową stolicą tzw. kulinarnego porno (foodporn), czyli prezentowania wyretuszowanych zdjęć wyszukanych, często kalorycznych potraw. Publikowanie zdjęć jedzenia budzi jednak kontrowersje. Dla jednych to wewnętrzny przymus, dla innych żenada. Są też tacy, którzy zajmują pozycję pomiędzy i traktują ten proceder w kategorii „guilty pleasure”. Kanadyjska Armia Zbawienia postanowiła wykorzystać te małe wyrzuty sumienia w słusznej sprawie. Płacąc rachunek w jednej z 17 biorących udział w akcji restauracji, można było dodać 2 dolary kanadyjskie, które zasilały konto banków żywności. Wytrawni slaktywiści mogli natomiast pomóc w promocji kampanii – wykonać zdjęcie zamówionej potrawie i opublikować na Instagramie z hashtagiem #Picturelesshunger.








CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek