logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Fundatorzy Zajączka
09.04.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Fundatorzy Zajączka



10 kwietnia o 16.00 Instytut Matki i Dziecka organizuje dla dzieci pozostających na święta na oddziałach szpitalnych akcję „Zajączek Wielkanocny”. Aby choć trochę pocieszyć dzieci przeżywające rozstanie z rodziną w tak szczególnym czasie, w ramach akcji dzieci odwiedzi znana siatkarka Dorota Świeniewicz i lalkarz Piotr Boruta z Fundacji Herosi.

Dzięki sponsorom dzieci otrzymają od symbolicznego zajączka wielkanocnego – książki, słodycze, zabawki lub artykuły pielęgnacyjne. Fundatorami prezentów świątecznych są: Sanofi-Aventis, Kolorino Drewex, Sante, Wydawnictwo Siedmioróg, Wydawnictwo Literatura, Wydawnictwo BIS oraz Fundacja Herosi.

Instytut Matki i Dziecka w Warszawie od niemal 60 lat pomaga małym pacjentom, oferując leczenie na wysokim poziomie oraz towarzysząc dzieciom w trudnych i często bolesnych chwilach. Z Instytutem związani są najwybitniejsi lekarze, specjaliści, pielęgniarki i położne, którzy każdego dnia gwarantują profesjonalną i ciepłą opiekę wszystkim pacjentom. Instytut to także organizacje wpierające, fundacje, wolontariusze, którzy poprzez swoją pracę, bezinteresowność i szczere oddanie pomagają realizować misję Instytutu, która brzmi: „Codziennie walczymy o zdrowie, godność i radość naszych pacjentów, pamiętając o tym co jest dla nas największą wartością – ludzkie życie.”








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek