W 15 jubileuszowym roku działalności Fundacja POLSAT odświeża swoje logo. Logo organizacji przeszło lifting zarówno w obrębie znaku graficznego jak i hasła. Zmiana znaku ma podkreślać nowoczesny charakter tej jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce.
– Poszukiwaliśmy rozwiązania, które odświeży i unowocześnieni wizerunek fundacji a równocześnie będzie nawiązywało do naszej piętnastoletniej tradycji. Mam nadzieję, że będzie odbierane jako bardziej przyjazne, czytelne i co najważniejsze kojarzące się z dziećmi. – komentuje rewitalizację znaku Elżbieta Zającówna, wiceprezes Fundacji POLSAT.
Dotychczasowy znak fundacji powstał równocześnie z zainicjowaniem jej działań w 1999 roku. Odświeżone logo autorstwa agencji Focus Advantage, funkcjonuje od sierpnia 2011 roku. Wykorzystywane będzie we wszystkich formach komunikacji fundacji min. spotach telewizyjnych i informacjach prasowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS