logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Fundacja NUTRICIA przyznała granty dla badaczy
06.11.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Fundacja NUTRICIA przyznała granty dla badaczy

Fundacja NUTRICIA przyznała granty dla badaczy


Do tegorocznej edycji konkursu grantowego zgłoszono 44 wnioski, a spośród nich wyłoniono 3 zwycięzców, których projekty zostaną sfinansowane przez Fundację NUTRICIA. Badacze, którzy przesłali zgłoszenia, pochodzili z 47 różnych ośrodków i 14 polskich miast.

Fundacja co roku wspiera finansowo projekty badawcze, które odnoszą się do jej misji, czyli ochrony, promocji i zapewnienia zdrowia poprzez żywienie. Do tej pory łącznie przyznano 68 grantów i 9 stypendiów. Dzięki nim Fundacja NUTRICIA udziela wsparcia finansowego projektom badawczym, w wyniku których powstają m.in. nowe wytyczne w zakresie żywienia kobiet w ciąży, niemowląt i dzieci oraz zapobiegania chorobom i promocji zdrowia.

Zwycięzców spośród rekomendacji przedstawionych przez Radę Naukową Fundacji wyłonił Zarząd Fundacji. Granty badawcze na projekty, które będą realizowane 2018 roku, otrzymały:

  1. Katedra i Zakład Fizjologii – Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach; kierownik projektu: dr Arkadiusz Liśkiewicz.
  2. Klinika Gastroenterologii Dziecięcej i Chorób Metabolicznych, Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu; kierownik projektu: dr hab. Aleksandra Lisowska.
  3. Klinika Gastroenterologii, Hepatologii, Zaburzeń Odżywiania i Pediatrii, Instytut „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”; kierownik projektu: lek. Anna Wiernicka.

Więcej informacji na temat grantów znaleźć można na stronie www.fundacjanutricia.pl.

fundacja nutricia granty







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek