logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Finał VII edycji Kongresu Różnorodności
21.05.2021
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Praca i polityka zatrudnienia

Finał VII edycji Kongresu Różnorodności



W tym roku prelegenci i uczestnicy Kongresu Różnorodności zastanawiali się, jak wzmacniać ludzi i organizacje rozbite kryzysem pandemii. Hasło VII edycji wydarzenia brzmiało „Tak silni, jak najsłabszy z nas”.

Wśród prelegentów i uczestników paneli tegorocznego Kongresu Różnorodności znaleźli się między innymi: Dawn D. Bennett-Alexander, konsultantka ds. Diversity, Equity, Inclusion & Belonging, założycielka Practical Diversity, profesor prawa; Amy Morin, psychoterapeutka, autorka książek, wykładowczyni na Northeastern University; prof. Bogdan de Barbaro, wybitny psychiatra i psychoterapeuta; Dominika Sadowska, ekspertka z obszaru zarządzania różnorodnością i kultury włączania (D&I), inicjatorka i założycielka Diversity Plus; Zuzanna Skalska, właścicielka 360Inspiration, partner FutureS Thinking Group; Piotr Voelkel, założyciel Grupy Kapitałowej VOX i Uniwersytetu SWPS oraz Zuzanna Ziomecka, wiceprezeska Polskiego Instytutu Mindfulness.

Szczegółową relację z VII edycji Kongresu można przeczytać TUTAJ.

Kongres Różnorodności to konferencja tematyczna, która od 2014 roku jest stałym elementem w kalendarzu kluczowych wydarzeń CSR w Polsce. Jej celem jest pobudzenie dyskusji na temat różnorodności w miejscu pracy i zarządzania poprzez wartości. Spotkanie zrzesza szerokie grono specjalistów, ekspertów, praktyków i przedstawicieli biznesu wokół tematu zarządzania różnorodnością. Organizatorami Kongresu są Henkel Polska oraz firma BETTER.

CSR konferencja henkel BETTER./GOODBRAND Kongres Różnorodności pandemia Praca i polityka zatrudnienia kryzys


Nazwa wydarzenia:
VII edycja Kongresu Różnorodności
Czas:
2021.5.18 - 2021.5.19
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Praca i polityka zatrudnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Henkel Polska, BETTER





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek