Pomysłowa kampania z Filipin. W świetle statystyk, około 200 tysięcy filipińskich dzieci żyje na ulicy. Wiele z nich – w skrajnym ubóstwie; niektóre trudnią się prostytucją, inne popadają w konflikt z prawem. Jedną z instytucji, której celem jest zapewnienie im żywności, schronienia i edukacji jest azjatycki oddział organizacji Childhope, będący inicjatorem kampanii „Cans”.
Kreacja, zaprojektowana przez agencję BBDO Guerrero pokazuje, jakie potrzeby najbiedniejszych filipińskich dzieci mogą zostać zrealizowane dzięki nawet niewielkim kwotom dofinansowania – są to nie tylko potrzeby podstawowe, takie jak odzież, ale też zapewnienie dzieciom samorealizacji, na przykład poprzez edukację.
Realizując kampanię, organizacja nie prosiła o wsparcie finansowe – rozesłała do swoich donatorów puszki z prośbą, by ci pomogli w zbieraniu środków – „Help a Fillipino child escape a life on the streets” („Pomóż filipińskiemu dziecku uniknąć życia na ulicy”). Blisko setka takich puszek została też zamontowana w stolicy Filipin.
Kampania została nagrodzona podczas festiwalu Kidlat Awards 2009 oraz uzyskała nagrodę Merit Award podczas The One Show 2009.
E. Janota
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii