logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Filipiny, Pomoc rozwojowa, Pomoc społeczna
   ──────  10.03.2009

Filipińska kwesta



Pomysłowa kampania z Filipin. W świetle statystyk, około 200 tysięcy filipińskich dzieci żyje na ulicy. Wiele z nich – w skrajnym ubóstwie; niektóre trudnią się prostytucją, inne popadają w konflikt z prawem. Jedną z instytucji, której celem jest zapewnienie im żywności, schronienia i edukacji jest azjatycki oddział organizacji Childhope, będący inicjatorem kampanii „Cans”.

Kreacja, zaprojektowana przez agencję BBDO Guerrero pokazuje, jakie potrzeby najbiedniejszych filipińskich dzieci mogą zostać zrealizowane dzięki nawet niewielkim kwotom dofinansowania – są to nie tylko potrzeby podstawowe, takie jak odzież, ale też zapewnienie dzieciom samorealizacji, na przykład poprzez edukację.

Realizując kampanię, organizacja nie prosiła o wsparcie finansowe – rozesłała do swoich donatorów puszki z prośbą, by ci pomogli w zbieraniu środków – „Help a Fillipino child escape a life on the streets” („Pomóż filipińskiemu dziecku uniknąć życia na ulicy”). Blisko setka takich puszek została też zamontowana w stolicy Filipin.

Kampania została nagrodzona podczas festiwalu Kidlat Awards 2009 oraz uzyskała nagrodę Merit Award podczas The One Show 2009.
E. Janota


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Cans
Czas:
2009.3.5 - 2009.3.31
Tematy:
Pomoc rozwojowa, Pomoc społeczna
Kraje:
Filipiny
Nadawca:
Childhope
Media:
Ambient
Wykonawca:
BBDO Guerrero
Adresaci:
Mieszkańcy Manili
Hasło kampani:
Help a Fillipino child escape a life on the streets (Pomóż filipińskiemu dziecku uniknąć życia na ulicy)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek