Śmierć dziecka na drodze, pociąga za sobą resztę rodziny – ta koncepcja towarzyszyła Pedestrian Council of Australia (Rada pieszych) przy tworzeniu kampanii „Kill a kid. Kill a family.” (Zabijając dziecko zabijasz rodzinę). Kampania otrzymała Złotego Lwa 2009 na festiwalu w Cannes w kategorii „Press”.
Pedestrian Council of Australia z hasłem kampanii „Slow down in school zones” (Zwolnij w okolicach szkół) apeluje do kierowców o szczególną ostrożność w okolicach szkół i placówek dla dzieci, pokazując, że konsekwencje zabicia dziecka na drodze nie kończą się na jednej śmierci, ale pociągają za sobą destrukcję całej rodziny, która już nigdy nie będzie taka sama i będzie cierpieć przez całe życie.
Kreacja stworzona przez odział Saatchi & Saatchi z Syndey przestawiona na trzech różnych plakatach pokazuje wypadek, w którym ginie dziecko, jako wypadek całej jego rodziny. Trzy reklamy przedstawiają trzy rodziny o popularnych w Australii nazwiskach – White, Smith i Ross. Można również założyć, że rodzina sprawcy wypadku i on sam też staną się ofiarą tego tragicznego zdarzenia.
M.Jeziorowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy