Fast fashion jest jak fast food
Fast fashion – tym terminem określa się politykę wielkich koncernów odzieżowych, które nowe produkty, a wręcz całe kolekcje, wprowadzają nawet co miesiąc. Fast fashion ściśle wiąże się z masową produkcją przy niskich kosztach i jeszcze niższej jakości. Taka strategia ma dramatyczne konsekwencje dla środowiska naturalnego. Szacuje się, że 84% odzieży i dodatków klasyfikowanych jako fast fashion kończy na wysypiskach śmieci.
Fast fashion dla naszej planety jak fast food dla naszych organizmów – to porównanie stało się punktem wyjścia dla studenckiej kampanii społecznej, zrealizowanej dla Centre for Sustainable Fashion. W ramach projektu nazwy popularnych marek odzieżowych ukazano jako brandy z branży fast food. Autorkami kampanii są Sierra Fentress i Lynn Seah.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu