logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  06.08.2010

Europejska Stolica Kultury 2016



Emocje związane z konkurencją w konkursie Europejska Stolica Kultury 2016 nie opadają, zwłaszcza, że kandydatami do tytułu jest w Polsce aż 11 największych miast. W ramach projektu DNA Miasta, Res Publica Nowa, postanowiła zapytać władze samorządowe, jakie możliwości aktywnego współdziałania na rzecz miasta ubiegającego się o ten prestiżowy tytuł, dano jego mieszkańcom.

Od 4 sierpnia przeprowadzane są rozmowy z pracownikami Urzędów Miast oraz organizacji pozarządowych zaangażowanych w budowę strategii miasta do EST 2016.Organizatorzy chcą zbadać, w jakim stopniu Urząd Miasta, czy organizacja obywatelska, konsultuje swoją politykę kulturalną z innymi instytucjami i organizacjami społecznymi, oraz czy władze miejskie i operatorzy przygotowań do zdobycia tytułu ESK2016 uwzględniały opinie i pomysły najważniejszych instytucji kultury w tworzeniu aplikacji konkursowej.

Założeniami głównymi projektu DNA Miasta, jest sprawdzenie efektywności starań polskich miast walczących o tytuł ESK 2016. Przede wszystkim, w jaki sposób są one odbierane wśród mieszkańców, czy wiedzą oni o konkursie, czy ich pomysły zostały wysłuchane i uwzględnione, oraz czy prowadzone działania stanowią realną szansę na trwałą reorganizację wydarzeń z sektora przestrzeni publicznej w ich mieście.

Na DNA Miasta: Diagnoza składa się, m.in.: projekt badawczy, seria spotkań i debat pod wspólnym tytułem – „ESK 2016 – start, czy meta?”, wywiady z najważniejszymi osobami zajmującymi się przygotowaniem aplikacji konkursowych oraz osobami zaangażowanymi w animowanie i tworzenie wydarzeń kulturalnych.
M.Prządka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.01.2023

    Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek