logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna
   ──────  06.04.2006

Erotycznie o głodzie

Your browser does not support the video tag.


Soczyste egzotyczne owoce, kremowe desery, wyszukane owoce morza i bita śmietana, zmysłowo lądują w ustach kobiety i na jej ciele. Pełna kokieterii zabawa jedzeniem trwa w najlepsze. Scena jakby wyjęta z filmu "9 i pół tygodnia" z Kim Besinger i Mickey Rourke.

To spot francuskiego Banku Żywności, który nawiązuje estetyką do reklam ekskluzywnych produktów. Organizacja chce uświadomić szczególnie tym, którzy nie mogą lub wcale nie chcą zdawać sobie z tego sprawy, że niewiele osób może sobie pozwolić na podobną zabawę, która w aspekcie spożywczym polega głównie na marnowaniu jedzenia. Co więcej, wydaje się ona wręcz nie na miejscu wobec przytaczanego w końcowej części filmu faktu, że 3 miliony obywateli Francji w ogóle nie może sobie pozwolić na zjedzenie codziennie posiłku.

Spot został wyreżyserowany przez Bruna Aveillana, jednego z najwybitniejszych francuskich reżyserów reklamowych. W postać kobiety wcieliła się jego żona, rosyjska modelka i aktorka Inna Zobova.
D.Lewandowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Cuisine
Czas:
2006.4.1 - 2006.4.23
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna
Kraje:
Francja
Nadawca:
La Banque Alimentaire (Bank Żywności)
Media:
Telewizja, kina
Wykonawca:
MARCEL (Paris)
Adresaci:
Dobrze sytuowana część społeczeństwa
Hasło kampani:
Dla wielu ludzi, taka scena to fikcja. Niestety, dla innych także. We Francji trzy miliony ludzi nie ma wystarczającej ilości jedzenia (ang. For many people, this scene is a fantasy. Sadly, it is so for others too. 3 million people in France today don’t get enough to eat.)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek