logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  18.05.2017

O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem

Erotyczna telenowela zmienia się w thriller

Your browser does not support the video tag.
9 / 10
  

Młodzi ludzie pląsają półnadzy w letnim słońcu. Sielanka, łąka, piękno przyrody. Sonia myśli, że Frank, który na koncie ma 423 podboje jest miłością jej życia. Tak samo myśli Dawid, który jednocześnie wie, że Frank jest gejem. Erotyczną beztroskę zakłócają jednak nowi bohaterowie: syfilis, rzeżączka, HIV i wirusowe zapalenie wątroby typu B, a romantyczno – erotyczny film zmienia się w thriller klasy B. Tego nie ogląda się w klasycznej telewizyjnej produkcji. Kampania powstała na zlecenie francuskiej organizacji INPES zwraca uwagę na choroby przenoszone drogą płciową oraz w ironiczny sposób naśmiewa się z kultury popularnej, która skrzętnie omija te aspekty życia seksualnego, które wiążą się z odpowiedzialnością.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek