────── 18.05.2017
O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
Erotyczna telenowela zmienia się w thriller
Młodzi ludzie pląsają półnadzy w letnim słońcu. Sielanka, łąka, piękno przyrody. Sonia myśli, że Frank, który na koncie ma 423 podboje jest miłością jej życia. Tak samo myśli Dawid, który jednocześnie wie, że Frank jest gejem. Erotyczną beztroskę zakłócają jednak nowi bohaterowie: syfilis, rzeżączka, HIV i wirusowe zapalenie wątroby typu B, a romantyczno – erotyczny film zmienia się w thriller klasy B. Tego nie ogląda się w klasycznej telewizyjnej produkcji. Kampania powstała na zlecenie francuskiej organizacji INPES zwraca uwagę na choroby przenoszone drogą płciową oraz w ironiczny sposób naśmiewa się z kultury popularnej, która skrzętnie omija te aspekty życia seksualnego, które wiążą się z odpowiedzialnością.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!