────── 18.05.2017
O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
Erotyczna telenowela zmienia się w thriller
9 / 10
Młodzi ludzie pląsają półnadzy w letnim słońcu. Sielanka, łąka, piękno przyrody. Sonia myśli, że Frank, który na koncie ma 423 podboje jest miłością jej życia. Tak samo myśli Dawid, który jednocześnie wie, że Frank jest gejem. Erotyczną beztroskę zakłócają jednak nowi bohaterowie: syfilis, rzeżączka, HIV i wirusowe zapalenie wątroby typu B, a romantyczno – erotyczny film zmienia się w thriller klasy B. Tego nie ogląda się w klasycznej telewizyjnej produkcji. Kampania powstała na zlecenie francuskiej organizacji INPES zwraca uwagę na choroby przenoszone drogą płciową oraz w ironiczny sposób naśmiewa się z kultury popularnej, która skrzętnie omija te aspekty życia seksualnego, które wiążą się z odpowiedzialnością.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz