logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ericsson będzie pomagać w akcjach ratunkowych
18.03.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ericsson będzie pomagać w akcjach ratunkowych



Firma Ericsson i organizacja Save the Children podpisały umowę partnerską dotyczącą współdziałania w sytuacjach zagrożenia na świecie. Na mocy umowy Ericsson Response będzie dostarczać i wspierać
rozwiązania oraz usługi telekomunikacyjne, które umożliwią lepszą i szybszą łączność ułatwiającą prowadzenie akcji ratunkowych.
 
Umowę podpisano wstępnie na trzy lata, po upływie których umowa zostaje automatycznie przedłużona o kolejny rok. Ericsson Response zadeklarował przydzielenie odpowiedniego personelu i rozwiązań technologicznych, które pozostają do dyspozycji Save the Children zarówno w sytuacjach faktycznego zagrożenia, jak i rutynowych działań terenowych. Obie organizacje zaangażowane będą także w organizację warsztatów i szkoleń dla pracowników i wolontariuszy.

W ciągu 13 lat członkowie Ericsson Response pomagali w ponad 40 akcjach ratunkowych organizowanych w przeszło 30 krajach. Głównym zadaniem zespołu Ericsson Response jest udostępnienie mobilnych sieci
komunikacyjnych ułatwiających łączność w sytuacjach zagrożenia, oraz pomoc w szkoleniach i dzielenie się swoją wiedzą.

Ericsson jest dostawcą technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych.
 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek