Od 9 do 13 lutego w hipermarketach Carrefour trwa „Energy week” – akcja promująca odpowiedzialne zużycie energii i wydajność energetyczną w ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonej Energii. Carrefour przyłącza się w ten sposób do działań Komisji Europejskiej na rzecz podnoszenia świadomości obywateli i promowanie wśród nich proekologicznych postaw.
Carrefour Polska zachęca klientów do prostych gestów w codziennym życiu, które przynoszą wymierne oszczędności: wyłączania nieużywanych urządzeń elektrycznych, nie zostawiania ich w stanie czuwania, wybierania urządzeń energooszczędnych klasy A. Sieć prowadzi też promocję żarówek energooszczędnych własnej marki Carrefour.
Grupa Carrefour jest jedyną firmą handlową w Europie, którą odpowiedziała na apel Komisji Europejskiej – inicjatywa ta będzie realizowana w sklepach Carrefour w 6 europejskich krajach: we Francji, Belgii, Włoszech, Hiszpanii, Polsce i Grecji. Jest ona jednym z przejawów proekologicznej postawy Grupy – sieć już zobowiązała się do systematycznego obniżania zużycia energii – od roku 2004 zużycie to spadło o 9,2%, natomiast do roku 2020 redukcja ma wynieść 20%.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów