Od 9 do 13 lutego w hipermarketach Carrefour trwa „Energy week” – akcja promująca odpowiedzialne zużycie energii i wydajność energetyczną w ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonej Energii. Carrefour przyłącza się w ten sposób do działań Komisji Europejskiej na rzecz podnoszenia świadomości obywateli i promowanie wśród nich proekologicznych postaw.
Carrefour Polska zachęca klientów do prostych gestów w codziennym życiu, które przynoszą wymierne oszczędności: wyłączania nieużywanych urządzeń elektrycznych, nie zostawiania ich w stanie czuwania, wybierania urządzeń energooszczędnych klasy A. Sieć prowadzi też promocję żarówek energooszczędnych własnej marki Carrefour.
Grupa Carrefour jest jedyną firmą handlową w Europie, którą odpowiedziała na apel Komisji Europejskiej – inicjatywa ta będzie realizowana w sklepach Carrefour w 6 europejskich krajach: we Francji, Belgii, Włoszech, Hiszpanii, Polsce i Grecji. Jest ona jednym z przejawów proekologicznej postawy Grupy – sieć już zobowiązała się do systematycznego obniżania zużycia energii – od roku 2004 zużycie to spadło o 9,2%, natomiast do roku 2020 redukcja ma wynieść 20%.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland
-
11.10.2022
Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022