logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Nowa Zelandia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  09.10.2013

Emotikony na drodze

Your browser does not support the video tag.


Nad samochodami, jadącymi sznurem po ruchliwej drodze, unoszą się kolorowe emotikony.

Niektórzy kierowcy wewnątrz swoich pojazdów nie są tak uprzejmi, uczynni i cierpliwi jak byliby w bezpośrednim kontakcie z innymi. Odbiorca kampanii szybko ich rozpozna po popularnych emotikonach, wyrażających radość, smutek, czy złość, zawieszonych nad ich głowami.

Siadając za kierownicą ludzie zabierają ze sobą w drogę różne emocje oraz nastroje i nieświadomie dzielą się nimi z innymi użytkownikami drogi, nieświadomie wpływają też na bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Rodzaj emotikonów (uśmiech lub złość) wykorzystanych w krótkim spocie zależy od złego lub dobrego zachowania się i sposobu poruszania na drodze: wolna jazda czy szybka, wypoczęty czy zmęczony kierowca, skupiony czy rozproszony. Celem kampanii jest chęć zwrócenia uwagi, że to nie samochody mają myśleć na drodze, lecz ludzie oraz realne wpłynięcie na zmianę stylu jazdy wielu niecierpliwych i nietolerancyjnych kierowców. Pomysł nad wyraz prosty i zrozumiały dla odbiorcy kampanii, emotikony bawią trafnością, zwięzłością i fantazją formy, ale skuteczność przekazu każdy kierowca powinien ocenić indywidualnie.  

Katarzyna Płaza


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Drive Social - Emoticons
Czas:
2013.9.22 - 2013.10.22
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
New Zealand Transportation Agency
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Clemenger BBDO Wellington
Adresaci:
Kierowcy





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek