W wakacyjnej francuskiej kampanii z tego roku, pt. „Coctails” organizacji INPES, zaprezentowano na wzór przepisów na drinki – zestawy składników gwarantujące koszmarne przeżycia, w których kluczową rolę odgrywa alkohol w połączeniu z niekorzystną postawą – np. prowokowaniem, ekscytacją, poczuciem osamotnienia. To podstawowe składniki, które wspólnie doprowadzają do tragedii – pobić, gwałtów, wypadków samochodowych, utraty przytomności. Antyalkoholowa kampania z hasłem „Drink too much. Extreme sensations” jest dziełem agencji Euro RSCG C&O z Paryża.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice