W wakacyjnej francuskiej kampanii z tego roku, pt. „Coctails” organizacji INPES, zaprezentowano na wzór przepisów na drinki – zestawy składników gwarantujące koszmarne przeżycia, w których kluczową rolę odgrywa alkohol w połączeniu z niekorzystną postawą – np. prowokowaniem, ekscytacją, poczuciem osamotnienia. To podstawowe składniki, które wspólnie doprowadzają do tragedii – pobić, gwałtów, wypadków samochodowych, utraty przytomności. Antyalkoholowa kampania z hasłem „Drink too much. Extreme sensations” jest dziełem agencji Euro RSCG C&O z Paryża.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach
-
03.02.2025
Trujące lekarstwa