logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ekstremalna codzienność
16.09.2014
Tematy: Kampanie, Belgia, Walka z wykluczeniem społecznym

Ekstremalna codzienność

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Dziecko potrzebuje chwili by założyć koszulkę, zbiec po schodach czy wsiąść po szkole do samochodu. Zdrowe dziecko potrzebuje chwili… niepełnosprawne zaś drugiej osoby, która mu w tym wszystkim pomoże. Trzy krótkie spoty, nakręcone kamerą GoPro, pokazują, ile siły i czasu potrzebne jest matce niepełnosprawnego dziecka by ubrała córkę (czynność trwa ponad 7 minut), zniosła ją na wózku po schodach (ponad 8 minut) czy odebrała ze szkoły (ponad 16 minut).

Za ogromnym zaangażowaniem by zapewnić dziecku rozwój i normalne życie, stoi podejmowany każdego dnia wysiłek, który autorzy kampanii ujmują w słowach: "Etre maman d’un enfant handicapé, c’est un sport extrême" ("Bycie matką dziecka niepełnosprawnego to sport ekstremalny"). Spoty wyreżyserował Mitch Bergsma – uprawiający wakeboarding, często publikujący dokumentację swoich wyczynów na YouTube Amerykanin, niesłyszący od urodzenia. Bergsma jest również właścicielem firmy MicBergsma Productions. Celem podejmowanych przez ruch CAP48 inicjatyw jest wprowadzanie problematyki niepełnosprawności do życia społecznego, zmiana mentalności obywateli, poprawa warunków życia osób niepełnosprawnych i zachęcanie ich do większej mobilności, aktywności i integracji.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
Sport extreme
Czas:
2014.9.4
Nadawca:
Cap 48 - RTBF
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Air Brussels
Adresaci:
Osoby z otoczenia rodziców i opiekunów dzieci niepełnosprawnych
Hasło kampani:
Etre maman d'un enfant handicapé, c'est un sport extrême (Bycie matką dziecka niepełnosprawnego to sport ekstremalny)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek