Ministerstwo Środowiska zainaugurowało 2. etap rozpoczętej 1 marca br. kampanii „Nie zaśmiecaj swojego sumienia”. Odsłonę prasową oraz obejmującą materiały specjalne – katechizm ekologiczny, zakładki w formie insertu, banderole i artykuły tematyczne – realizuje Instytut Rozwoju Reklamy.
Kampania na rzecz zwiększenia świadomości ekologicznej Polaków porusza cztery problemy związane bezpośrednio z powstawaniem dzikich wysypisk, spalaniem odpadów w paleniskach domowych, segregowaniem odpadów oraz zapobieganiem wytwarzania śmieci.
Kampania potrwa do października 2010 roku. Za wykup prasy odpowiada dom mediowy Effective Media.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS