logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ekologia, edukacja i zrównoważony rozwój na VI Targach CSR
24.11.2016
Tematy: Wydarzenia

Ekologia, edukacja i zrównoważony rozwój na VI Targach CSR



17 listopada 2016 roku, na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbyły  się organizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu 6. Targi CSR/ Oprócz 70 stoisk firm i organizacji, 6 paneli dyskusyjnych i spotkań z gośćmi, na Targach zostali ogłoszeni finaliści projektu „Edukacyjne działania biznesu. Lista najbardziej znaczących inicjatyw”, a Prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak podpisał Kartę Różnorodności. Targi odwiedziło w tym roku około 2000 gości.

Targi CSR po raz kolejny stworzyły szansę na poszerzenie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, nawiązania kontaktów z praktykami i ekspertami, wzięcia udziału w dyskusjach i skorzystania z licznych atrakcji przygotowanych przez wystawców. Odwiedzający mogli m.in. wziąć udział w lekcji WF-u z mistrzem świata w siatkówce Krzysztofem Ignaczakiem, sprawdzić swój stan zdrowia, porozmawiać z dietetykiem, wspomóc organizacje pozarządowe czy zgłosić się do działań wolontariackich.

Przedstawiciele PKN ORLEN omawiali drogę do zrównoważonego rozwoju firmy, IKEA zaprosiła do rozmowy o ekologii w domu, a Polpharma zorganizowała debatę o zrównoważonym łańcuchu dostaw. W czasie panelu Forum Odpowiedzialnego Biznesu z kolei Profesor Witold Orłowski, Krzysztof Ignaczak, Jacqeline Kacprzak radca w Ministerstwie Rozwoju i Katarzyną Balashov z IKEA prezentowali różnorodne podejścia do społecznej odpowiedzialności biznesu i edukacyjnej roli firm. Wszystkie panele były rejestrowane, a relacje z nich będą dostępne na portalu www.odpowiedzialnybiznes.pl .

Przy okazji Targów do Programu Partnerstwa FOB dołączyły firmy Amica i Grupa Adamed, Krajowa Izba Biegłych Rewidentów (KIBR) została Partnerem Instytucjonalnym FOB, a Newslink nowym Partnerem Komunikacyjnym Stowarzyszenia. Ogłoszono także finalistów projektu Forum Odpowiedzialnego Biznesu i dziennika Rzeczpospolita „Edukacyjne działania Biznesu. Lista najbardziej znaczących inicjatyw”. Spośród 271 inicjatyw poddanych pod ocenę kapituły,  51 z nich przeszło do trzeciego, ostatniego etapu, którym było głosowanie internautów. Tą drogą wyłonionych zostało 10 działań – finalistów listy najbardziej znaczących inicjatyw (kolejność alfabetyczna):

  • Akcja edukacyjna Energia dla Seniora (TAURON Polska Energia S.A.)
  • Bezpiecznie Tu i Tam (Orange Polska)
  • Kluby Sportowe Orange (Orange Polska)
  • MegaMisja (Orange Polska, Fundacja Orange)
  • Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci! (mBank S.A.)
  • Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego (Polpharma Biuro Handlowe)
  • PKO Bieg Charytatywny (PKO Bank Polski)
  • Po Stronie Natury (Żywiec Zdrój S.A.)
  • Szkolne Kasy Oszczędności (PKO Bank Polski)
  • Zdrowo jemy, zdrowo rośniemy (Fundacja NUTRICIA)

 

Podczas Targów odbyła się także oficjalna premiera najnowszej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Wspólna odpowiedzialność. Rola strategii” – pierwszego kompleksowego podręcznika strategii CSR w Polsce poświęconego strategicznemu podejściu do wdrażania społecznej odpowiedzialności w firmach. Publikacja dostępna jest nieodpłatnie tutaj.

Jednym z gości Targów CSR był Prezydent Poznania, Jacek Jaśkowiak, który w rozmowie z Mirellą Panek-Owsiańską opowiedział o tym, jak Miasto Poznań działa na rzecz wspierania różnorodności. Prezydent podpisał także Kartę Różnorodności – deklarując tym samym wprowadzanie polityki zarządzania różnorodnością i przeciwdziałania dyskryminacji w Urzędzie Miasta Poznania. Poznań jest drugim, obok Słupska, polskim samorządem w gronie sygnatariuszy Karty.

 

 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek